Alla inlägg under januari 2010

Av Sabina - 14 januari 2010 15:53

Nu har jag fått in lite bilder från telefonen =)


  Ofelia var på besök. Blev inga bra bilder, men jag lägger upp en iallafall.


Oscaria "Maggi"

  Oscaria "Magg"

    Maggi


Maggi

    Cindra tar sej en tupplur =)


Från mitt vardagsrumsfönster  

Av Sabina - 10 januari 2010 13:38

Idag känns det som en äkta söndag. Konstigt, för det har jag inte kännt på jättelänge. Inte sen jag jobbade faktiskt. Kan det vara för att skolorna börjar imorgon och vardagen knackar på dörren. Jag vet inte.

På onsdag ska jag till arbetsförmedligen och se vad dom hittat på åt mej.


Igår var vi till Julita och hälsade på lilla Maggi, som blivit stora tjejen.

Ett litet charmtroll som jag skulle utan problem kunna stoppa ner i fickan och tagit hem på en gång.


Får se om jag får ut några bilder på Ofelia och Maggi när jag hittat sladden till datorn.



Av Sabina - 8 januari 2010 15:00

  God Jul och Gott Nytt År  


Nu har äntligen stordatorn börjat funka i nya lägenheten.

Vi har hunnit firat jul, nyår och flyttat till Kjula.

Sen har det hänt en hel del emellan, så jag har inte orkat blogga.

Allt är annars bra, förutom att jag är förkyld.

Idag var en av valparna här och hälsade på, Ofelia.

Hon var ett riktigt charmtroll, otroligt vacker och söt på samma gång.

En kopia av sin mamma =)

Det gick jättebra med Cindra & Coya. Dom sa till Ofelia att det var dom som var äldst och bestämde här och det accepterade hon. Gick hur bra som helst =)

Jag tog lite kort med mobilen, men jag vet inte om det blev nåt bra. Hon var ju inte still så länge åt gången.


Nya lägenheten är helt underbar, jag trivs jättebra i den. Känns som radhus nästan.


Presentation

Omröstning

Hur många valpar får Cindra?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards