Alla inlägg under juli 2009

Av Sabina - 25 juli 2009 15:33

Har inte så mycket att skriva, så jag lägger upp lite bilder istället. Exempelvis lite Hjälmarkräftor. Bla en med en häftig blå färg. Katten Plexus fick också vara med på en bild. Tog en blid på Cindra också, så man kan jämföra vecka för vecka om hon blir tjockare. Har varit in till stan och inhandlat lite Hippo Harmoni till hästarna. Snart bär det av till stallet som alla andra dagar :-) Sen blir det slöa i soffan själv med barnen.

Av Sabina - 24 juli 2009 16:14

I förmiddags var jag och min mamma till skogen och plockade blåbär, inte min favvosysselsättning precis, men det är ju så gott. Man får offra sej ibland. Coya och Cindra äter blåbären från buskarna. Nyligen tog jag med hundarna på en timmes promenad i skogen. Cindra kräktes 3 ggr, så jag misstänker att hon är dräktig. På söndag har hon isåfall gått 3 veckor, tiden springer iväg, hinner knappt med. Ny bättre valplåda är fixa. En kompis syster gav mej en kanonbra valplåda, jag är mycket tacksam för den.Ikväll blir det pizza från Ärlas underbara pizzabagare :-)) Ska nog prova nåt nytt ikväll, väldigt lätt att bara ta det man brukar. Men först ska vi iväg och göra stallet :-) Båda hästarna ska ridas och det ska mockas mm.

Av Sabina - 22 juli 2009 17:23

Cindra mådde lite tjyvens igår, undrar om det är för att hon är dräktig? Hoppas, hoppas! 17 dagar sen hon parades. 

Av Sabina - 8 juli 2009 10:50

Nu är Cindra parad två gånger, så nu är det bara att vänta och se :-)

Av Sabina - 7 juli 2009 11:09

Inga superbilder, men ändå :-) Från i söndags när jag var hos Oscar med Cindra.

Av Sabina - 6 juli 2009 20:12

Igår parades Cindra! Allt gick bra och dom satt ihop ca 15 min. Imorgon åker vi till Oscar igen för säkerhets skull. Sen är det bara att vänta och hoppas att hon är dräktig :-))

Av Sabina - 5 juli 2009 09:32

Idag åker mina älskade barn hela vägen upp till Norrland, dom ska fjällvandra med min mamma & pappa och några släktingar till.Det blir spännande för dom :-) Men jag kommer sakna dom hela veckan. Själv ska jag åka till Oscar och se om Cindra och han vill para sej idag, igår fick dom inte till det riktigt. Idag är hon på 13:e dagen, den dagen hon parades på sist, med Chippe. 

Presentation

Omröstning

Hur många valpar får Cindra?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards