Alla inlägg under oktober 2008

Av Sabina - 26 oktober 2008 09:40

Grattis Emma R och Mowgli som knep 3:e platsen i L:C! En superfin runda!  Har lagt in några bilder från framridningen.  Gick inte lika bra för Cymraes, men ni kämpade väl.Idag fick jag sovmorgon, tack Emma, som gick ut med hundarna och cyklade  och fixade stallet i regnet, så jag fick sova. Det var behövligt. Nästa vecka är det ju höstlov, då får hon sova hela veckan. 

Av Sabina - 11 oktober 2008 19:02

har Cymraes fått, en dressyrsadel, Morris & Nolan.Vi var och fick den utprovad, så den passar som handen i hansken.När vi hade varit där, gick jag en långpromenad i skogen med hundarna. Vädret blev fint, trots regn på förmiddagen. Till och med sol!
Imorgon är det dax för gårdshundsträff i Sala. Då blir det mycket bus och lek för hundarna. Sen sover dom nog resten av dan. Sätter in lite blandade bilder.En på Mowgli, den dagen Emma fick honom i födelsedagspresent, för drygt 4 år sen.En bild på Cindra & Coya på mitt jobb.En på Coyas nos idag och en till på Coya idag. Sen en på Mowgli & Wilma.  

Av Sabina - 5 oktober 2008 12:27

Idag är det segt! Ute är vädret dåligt och jag är trött och seg.Hundarna ligger helst inne och slappar dom med. Hästarna är ute i regnet med varma goa täcken på sej, Cymraes gillar överhuvudtaget inte regn. Speciellt inte om det blåser också, regnar ju in i öronen tycker hon. Men dom kan ju inte stå inne en hel dag, så det var bara att ta ut dom imorse. Lite sovmorgon tog vi oss idag, åkte till stallet strax innan 8, mot vanligen ca 06.45 Tidigare än vanligt kommer vi ta in dom, den saken är säker. Sen ska Cymraes skrittas och Emma R kommer och rider Mowgli. På onsdag ska Mowgli också få vara med och hoppträna för Cymraes tränare. Det kommer han att gilla! Sätter in en bild från mitt jobb på två morötter som är lite kära i varandra ;)Och en bild på Cindra och Coya slappande i soffan,  skön stil Coya :)
Sen en bild från besöket hos Cindras blivande man, Dixon och en från hopptävlingen i Flen i lördags, som gick lysande. Cymraes skötte sej exemplariskt! Imorgon skulle det tydligen bli bättre väder med sol, så vi hoppas dom har rätt.   

Av Sabina - 2 oktober 2008 21:22

Idag var Cindra och jag hos Dixon och hälsade på. Vi fick spagetti & köttfärssås, jättegott! Hundarna har fattat tycke för varandra, det syns tydligt. Vi kommer att göra några mer resor dit, så att Cindra känner sej hemma där tills hon ska paras. Dixon är verkligen en underbar gårdshund, så glad och härlig! Sen är han snygg också, tycker både Cindra och jag :)Nån bild från besöket kommer nog imorgon. God natt! 

Presentation

Omröstning

Hur många valpar får Cindra?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards